Rođena sam sa vatrom u sebi

Rođena sam sa vatrom u sebi. I vi ste rođene sa vatrom u sebi… Gasili su je… Gase je i dalje. E ne dam više, da iko gasi moji vatru. Učili su nas sve pogrešno. Učili su nas da ćutimo, da budemo uvek zahvalne… Učili da nije “damski” da kažemo svoje mišljenje i povisimo ton. Drugi nam krojili dane i život. Pravili planove, smišljali dnevni red. Bile smo sputane da se borimo za sebe. Bile smo mlade da razumemo i znamo mnogo toga. Gledali nas urokljivim očima, skidali pogledima, davali nam neprijatan osećaj. Dosta je toga.
Ja imam snage da idem svojim putem. Podižem glas, podižem pesnicu… Vidim užas u vašim očima… I to me ne dodiruje. Ja imam snage. Ostavljam vas sa vašim užasnutim pogledom i strahom. Niko više neće gasiti moj plamen. Sada ću da gorim jače nego ikada… Sada ću da sijam jače nego ikada. Ja pripadam sama sebi. Ja pripadam samo sebi. Nije mi neprijatno. Uopšte mi nije neprijatno. Ja sam vatra. Moja duša gori. I niko to više ne može ugasiti. Ne dozvoljavam.
Prihvatam samo one koji me vole i razumeju… Ostali stoj! Sačuvajte svoje mišljenje za sebe. Ne trebaju mi kockice leda od vas, ne treba mi hladan tuš… Ja želim da gorim… Ja hoću da gorim. Nemojte se usuditi da pomislite da me poznajete i da znate šta je meni potrebno… Svaki put ću vas iznenaditi… Svaki put ja ću biti drugačija i svaki put ću imati drugačije potrebe. Ja imam hiljadu lica i vi me nikada nećete upoznati… To mogu samo oni koji me voli i koji me razumeju. To mogu samo oni koji razumeju vatru u meni. Nek vatra gori… Ja prilike više ne propuštam.
Moje pismo nekome
vatra život zoja
4 thoughts on “Rođena sam sa vatrom u sebi

Оставите одговор

