Na vrhu mene

Na vrhu mene… U mojoj glavi, u mom umu, dešavaju se čudne stvari… Svaki dan dolazi do nekih eksplozija. Fantastične eksplozije raznoraznih šarenih misli. Na vrhu mene… U mojoj glavi, raste svašta. U mom umu se rađa, živi, leti, dolazi i odlazi bezbroj ideja. Čitavi predeli iscrtani na mapi mog uma… Pejzaži sakriveni iza mog oka… Uvale u kojima se krije udobnost i spokoj. Želje koje rastu i uzdižu se do najviših planina. Snovi koji lebde iznad ravnica mog pogleda. Vetrovi olujni koji nose moje misli, iznad mora mog uma. Na vrhu mene… U mojoj glavi su tople noći, iz koji se iskradaju uzdasi ljubavi. U mom umu su sakrivene i sve iluzije, koje su mi donele razočarenja. Moj um ne sluša mene. Ja ne slušam svoj um. Tišine uma bi donele kraj. Zato živim sa svom tom bukom koju mi šalje. Moje srce nikada neće postati tvrdo, ono ne sluša nikoga, samo sebe. Moje lice nije od gume. Ne mogu da pratim vaše potrebe i da vam šaljem odgovarajuću mimiku. Na vrhu mene, u mojoj glavi živi neki drugi svet.
Doći će trenutak kada ćete shvatiti svoje greške. Kada će te shvatiti, da se ne može sve ispraviti… Da je nešto puklo na previše mesta i da se raspalo na previše sitnih delova. Ne može se zalepiti. Vaš um nije imao mapu puta. Vaš um nije imao dovoljno različitih pejzaža. Vi niste znali šta radite i kuda idete. Pravili ste pogrešne izbore. Trebali ste primetiti svoje greške na vreme.
I ti si ti… A ja sam ja. To je to… Svi smo mi različiti… I različiti su naši umovi, i različito je ono što živi u nama.
Moje pismo nekome
 Um ideje let život zoja
2 thoughts on “Na vrhu mene

Оставите одговор

