Samo da vas pitam nešto

Hajde realno pogledajte sebe. Pogledajte sebe očima stranca. Pogledajte sebe onako kako vi gledate druge ljude. Da li ste zadovoljni onim što vidite ili vas je sramota šta ste postali?
Ono što je u vama samo vi znate. A živite li u skladu sa onim što je u vama ili živite za publiku?
Slušate li u tišini ponekad sebe ili uvek samo slušate sebe? Slušate li ponekad i druge ljude i čujete li kad slušate?
Imate li razumevanja za druge ljude ili ga imate samo za sebe? Da niste možda samo skloni da sudite?
Pomozite prvo sebi ali pomozite i drugima. Budite osetljivi i za tuđe potrebe a ne samo za svoje. Čujte i želje ljudi oko sebe a ne samo sebe. Budite realni i pošteni i prema svetu i prema sebi. Opanjkavanje drugih ljudi ne uvećava vašu vrednost, bar ne u očima inteligentnih ljudi. Samo to sam htela da vam kažem.
Moje pismo nekome
opanjkavanje ogovaranje inteligentni ljudi zoja život
4 thoughts on “Samo da vas pitam nešto

  1. Tata… ja ni prema sebi nisam objektivna… Budem ponekad besna na nekoga onda se zanmislim.. Ko zna , zašto je neko takav…ko zna kroz šta je prošao ili prolazi.. zaista se trudim da nađem razumevanje za svakoga… do jedne granice.. Vidiš na kraju da li je čovek čovek…ili je loš čovek 😉 ❤

    Свиђа ми се

  2. Jesam,zadovoljna…nisam ja uvek bila ovakva,bila sam tvrdoglsva,razmazena,svet se vrteo oko mene,i samo mene…a onda se desi nesto,valjda momenat kad te Bog stavi na probu…kad dodjes u fazu da nisi ni na nebu,ni na zemlji,kad sre telo bori protiv bolesti,a dusa da prezivi…i kad sve to prodje shvatite da je sve lepse ako se budite i na pocinak odlazite sa osmehom…ako vas osmeh izmsmi neciji osmeh,znate onaj pravi,u okicama…razmazila sam sve one koji su godinsma mazili mene,i verujte mi,uzivsm utome… Verujte,osecaj je velicanstven,i nema para kojima se moze kupiti…

    Свиђа ми се

    • Bravo Ljiki ❤ Ti si shvatila i naučila… ❤ Čovek dobije razna iskušenje i najčešće ništa ne nauči… Mnogi ostaju sebični do kraja… šteta… Ne znaju koliko je život lepši kada ga deliš sa nekim, sa osmehom…<3 Srećno i veselo i dalje u životu ❤ ❤

      Свиђа ми се

Оставите одговор

