Svako ostaje zato što želi a odlazi zato što mora

Dvoje kada se susretnu i kada se dotaknu… I kada ih udari struja puna ljubavi… Kada oko njih polete iskrice i varnice… Dvoje se tada promene. Više nisu to ono dvoje od pre. To je sada dvoje novih ljudi. Oni se menjaju, prilagođavaju… Oni postaju dvoje koji jedno zbog drugog i jedno za drugo postaju drugačiji, bolji… Ljudi rastu i menjaju se na bolje. To je dobro. Dvoje tada hodaju istim putem, u istom pravcu, ka istom cilju… To je dobro. Ako nalete na raskrsnicu i razdvoje se… To nije dobro. Kada jedno počne da boli ono drugo, to nije dobro… Vreme je za promenu…
Počelo je da boli… I boli… I boli…
Trebaju mi reči koje će popuniti praznine u meni. Reči koje ti mogu objasniti jedino što si mogao očekivati od mene. Ja samo iskrenost dajem. Iskrenost koja je tebi strana. Iskrenost koju ti nisi razumeo. Nisi shvatio… Nisi shvatio moje reči i moju iskrenost. Ostajala sam samo zato što sam želela. Sada odlazim zato što moram. Nisi hodao pravim putem… Nismo hodali jedno pored drugog. Meni se ne sviđa, zato ja odlazim. Sada moram hodati novim putem, bez tebe. Mora se tako…
Moje pismo nekome
Odlazim zoja život
2 thoughts on “Svako ostaje zato što želi a odlazi zato što mora

Оставите одговор

