Leptirići što žive u meni

Ja sam žena puzla. Pokidana i sastavljena iz mnogo delova… Sitnih delova koji traže svoje mesto. Delovi sreće, tuge, sete, radosti… Delovi razočarenja, nade, bola… Delovi svih mojih emocija ikada proživljenih. Ja sam najiskidanija i najkomplikovanija žena na svetu. Moja duša je lepak koji sve to sastavlja… Bez licemerja… Bez planova… Bez predumišljaja… Bez rezerve. U meni se nastanili leptirići i lete po meni… Nose delove mojih emocija i stavljaju ih na svoje mesto. U meni besplatno žive moji prijatelji leptirići. O kakve radosti i sreće za mene. Oni leče moje rane… Oni su me naučili slobodi. Oni su me naučili da volim bez mere. Oni mi pomažu da gledam zvezde. Leptirići u meni mi pomažu da budem ono što jesam… Oni su me naučili da vam pokažem i svoju mračnu stranu i svoje slabosti… Oni su me naučili da nije sve savršeno ali da za sreću treba gledati šire i dalje od sebe. Oni su me naučili kako da letim. Treba biti hrabar. Treba biti nesavršen, jedistven, originalan. Treba biti svoj. Dugačiji od drugih. Divlja duša sa leptirima nastanjenim u sebi.
Sada znam da me ne može razumeti svako… To mogu samo oni sa dušom… Sa dušom u kojoj žive leptirići. Zato sada, za svakoga od vas ja šaljem po jednog leptirića… Šaljem da se nastani u vašoj duši i da vas nauči…

tumblr_o13s5flkye1twrbr9o1_540

2 thoughts on “Leptirići što žive u meni

Оставите одговор

