Moj život će biti moji snovi

Vi ispunjavate svoje planove. I ispunjavate nečije hirove. I vi punite svoje džepove. A ja naivna luda žena, sam rešila da ispunjavam svoje snove. Hoćeš li da podelimo kišobran? Vidi upravo pada kiša i to ona prljava žuta, iz Afrike. Ali, ne može nam ova kiša ništa. Tvoj život je tvoj. Samo to odluči. Bez izgovora, bez opravdanja… Neka ovaj dan, bude dan kada smo počeli da živimo. Odbacujem sve negativne emocije. Želim sreću i sebi i vama. Ispunjavam svoje snove… Srećna sam. Srećni i vi budite. Probudite čaroliju u sebi… Neka vaše oči budu čarobne i neka vide čaroliju u drugima. Srećni smo. Samo budite tvrdoglavi u odluci da budete srećni. Nastavite da mislite svojom glavom, da živite sa svojim idejama… Nemojte slušati druge, ne mogu oni da odlučuju umesto vas. Ispunite svoje snove. Uspećete, samo verujte sebi, ne drugima. Ne drugima! Imajte poverenje u sebe. Pokrenite se. Probudite se. Živite svoje snove. Morate naučiti da živite sa sobom, sa svojim snovima. Ne brinite za druge i šta će oni da misle. Ko vas voli, voleće vas takve. U životu nema logike, ne tražite je… Samo živite. Samo gledajte očima svojim. Očima koje žele da vide. Očima koje imaju širok pogled. Očima koje ulaze u dubine. Očima koje žive svoje snove. Napravite selekciju… Odlučite šta vam je važno.
Moj život će biti moji snovi. Drži me čvrsto za ruku i poljubi me u nosić.
moj život snovi zoja
Оставите одговор

