Sama sam

Sama sam. Nije to najgora stvar na ovom svetu… Sama sam ali nisam usamljena. Mnogo gore je biti sa nekim i biti usamljen. Ne pristajem da pored sebe imam nekoga, samo zbog straha od samoće. Pa sama sam se i rodila. I sama sam naučila da živim. Sama naučila da živim sa svojom samoćom. I naučila sam da biram pored koga ću ostati… Naučila sam da biram pored koga ću se buditi. Život je ironičan. I ja sam postala ironična. Umesto da žalim samu sebe, ja se smejem. Smejem se i pevam svoju pesmu. Nisam uopšte usamljena. Čekam da dođe neko ko ima iste note kao ja i ko peva istu pesmu, da zaplešemo ovaj život zajedno. Takav je moj karakter… Takva sam ja. Izbegavam gužvu… Bolje da budem sama. Neću nikoga da menjam… Neće vala niko više ni mene da menja. Pored mene će biti samo neko jednako lud meni. Dosta je udovoljavanja svima. Znam šta želim. Dovoljno mi je što sam živa i što živim. Sama sam…. Moj izbor, moja odluka… Dosta mi je nepismenih, što ne znaju da me čitaju. Nisam zaboravila ništa… Ni suze što su me bez daha ostavljale, ni smeh mojih očiju… Nisam zaboravila ni izdaju, ni sreću. Sve to je izgradilo mene. Sve to me obeležilo i napravilo ovakvom. Označena samoćom. Izabrala samoću. Jer biram koga ću ljubiti. I ustajem ujutru sa osmehom. Ustajem sa svojom tišinom i svojim mirom. Daću vam osmeh deteta, jer ja sam prava žena i volite me ovakvu kakva jesam ali me tretirajte kao kraljicu… Do tada sam sama.
Moje pismo nekome
sama sam zoja život
2 thoughts on “Sama sam

Оставите одговор

