Ja sam luda

Ja sam luda… Luda što verujem u ljubav… Luda što verujem u bezuslovno, u iskreno, u večno… Luda što verujem u pravu ljubav. Ja sam luda… Luda jer verujem u vernost i verujem da te neko može voleti sve više i više svakoga dana, do kraja života. Ja sam luda… Luda jer nalazim sreću u malim stvarima, milovanjima, držanju za ruke, poljupcima… Luda što pronalazim sreću u zajedničkom smehu i šetnjama. Ja sam luda… Luda jer mislim da zajedno možemo rešiti sve probleme i prevazići sve teškoće. Luda jer verujem da će neko prepoznati kada nešto nije u redu i da će me razumeti. Ja sam luda… Luda jer verujem u zajedničke tišine. Luda jer verujem u nedostajanje zajedničkog ćutanja. Ja sam luda… Luda jer znam biti umiljata kao mala cica-maca i opasna kao najopasnija lavica. Ja sam luda… Luda jer znam da oprostim, da zaboravim, da kažem šta osećama, da priznam, da pokušam ponovo… Ja sam luda… Luda jer verujem u savršenstvo ljubavi… Luda jer verujem u snagu i moć ljubavi. Luda jer ljubav uzimam i dajem. Ja sam luda… Luda jer verujem da neko čeka samo mene, da jedva čeka da me zagrli i poljubi. Ja sam luda… Luda jer verujem da možemo da držimo zajednički korak, da možemo da se poštujemo, da možemo da se borimo i da ne odustajemo. Luda jer verujem u šarmantnost zaljubljenosti i verujem u magiju ljubavi. Luda jer verujem u ludost. Luda jer verujem u nemoguće.
Ja sam luda… Luda jer jebeno njega tražim u svim drugim muškarcima. Luda jer samo njega vidim u svim ostalim.
Oooooo… Daaaaaaaaa… Ja sam baš luda!
Ako hoćete nešto da me pitate, rećiću vam ovo: “ Ne pitajte me ništa! Ne pitajte me, jer ja sam luda!”
Moje pismo nekome
ja sam luda zoja život

					
4 thoughts on “Ja sam luda

Оставите одговор

