“Hop-skok čovek od akcije” i “ Tuta-muta, lenji i kukavan”

Ponekad bi trebalo samo da ćutimo i slušamo, jer šta god da kažemo ljudi nas neće razumeti. Ne zato što smo mi nerazumljivi, već zato što ljudi sve gledaju samo sa svoje tačke gledišta. Šta god da kažemo gubi smisao. Šta god da kažemo njima nema smisla. Oni nas jednostavno ne čuju. Zato ćutiš, osmehuješ i ideš dalje. To znači biti jak. Padneš i ustaneš. Mogao bi ovo biti uvod za moje razmišljanje o dva tipa ljudi. Zovem ih ovako: “Hop-skok ljudi od akcije” i “ Tuta-muta, lenji i kukavan”
Plastičan primer da vam pojasnim kakvi su to ljudi. Gladan si.
“Hop-skok ljudi od akcije”, ustaje i uzima da jede. Jednostavno, lako i sasvim prirodno.
“ Tuta-muta, lenji i kukavan” , to bi ovako izgledalo: “ Jao, pa kako ću sad? Moram da ustanem, da spremim… Isprljaću sudove… Prsnuće ulje, isflekaće zidove… Moram da seckam a šta ako se posečem? Posle sve to da perem, istrošiću tečnost za sudove… Isprskaće me voda… ruke će mio biti suve… A šta ako mi ne uspe, i ne bude ukusno? I čemu sve to? I zašto sve to? Ma nek umrem gladan… Ionako nikoga nije briga… Mene niko ne voli… Sve moram ja sam…. Mene niko ništa ne pita… I šta da spremim? i šta da jedem? Kako ćuuuuuuu…! Nek umrem od gladi… Itd, itd…”
Ne treba ništa više da kažem, jel da, sve vam jasno? Hop-skok, idemo dalje… Sa osmehom u novi dan!
osmeh ćutiš ideš zoja život
Оставите одговор

