Ja sam tvoj izvor

I nisam ja samo želja… I nisam slovo na papiru… I nisam makar ko. I ne možeš mene nikada biti sit. Ja sam ljubav koja se obožava. Slatkoća koja se drži za ruku. Drži čvrsto i ne pušta. Da me osećaš pod prstima i uživaš. Ja sam ona zbog koje zaustavljaš vreme. I čekaš ti mene. Ja sam slatka i delikatna, sa opojnim mirisom duše. Mirisom koji te opija… Opija i vodi, samo tamo gde ljubav može da te vodi. Ja ti preplavljujem dušu zadovoljstvom. Da puštaš uzdahe zadovoljstva, da te nebesa čuju… Da čitav kosmos sa tobom, za mnom uzdiše. Ja sam ona zbog koje drhtiš od strasti, kada te pogledam. Ona koja pravi požar od želje u tebi. Da goriš, kada te milujem… Da goriš za mnom, da izgaraš… I da me greješ… Greješ ljubavlju koju mi daješ… Ja ti prodirem u dušu, prodirem u celog tebe i ostajem tu zauvek. Nikada se ti nećeš osloboditi mene. Ja ostajem unutra. Ja uživam u suštini sebe. Ja sam tvoja večnost… Zapamti moje reči… Ja sam tvoj izvor. I izvirem iz tvoje duše. Ja sam gospodarica tvoje duše. Zapamti to, stranče…
Ja sam sve… Sve i još mnogo više.
ja sam strast žerlja duša život zoja
Оставите одговор

