Moj posao je da sanjam

Moj posao je da sanjam… I da dopustim da se nešto desi. U svojoj radosti prema životu i u svojoj želji, ja šaljem vibracije univerzumu… I verujem da će on naći način da ispuni moje snove. Samo treba verovati… Nema razočarenja… Sve se dešava sa razlogom… Samo budimo zahvalni… Ako nas neko izda i napusti… Budimo zahvalni… Naučili smo nešto.. Mi možemo…  Mi smo jaki! Naš posao je samo da sanjamo i da živimo najbolje moguće verujući u svoje snove!

sanjaj snovi život zoja univerzum

Оставите одговор

