Savet

Toliko toga što nemamo… Toliko sreće i radosti oko nas koje nemamo… Toliko života oko nas, kojeg nemamo… Joj, ljudi moji šta sve nemamo a možemo da imamo. Sa druge strane, toliko toga imamo, što možemo i da nemamo. Uvek jurimo pogrešne stvari… Jurimo materijalno, pratimo modu i trendove, nečije hirove. Gomilamo nepotrebno… A samo treba da pratimo sebe i svoje srce… Da pratimo one vrednosti iznutra. Pojurite ono što vam zaista nedostaje, ne ono što vam neka moda ili neko treći nameće. Toliko sreće i radosti koje nemate… Toliko sreće i radosti koje možete nekome dati. Ovo je samo moja savet za vas… Toliko vam sada ja mogu dati…
Ko sam ja da vam sad mudrujem? Ko sam ja da vam sad pametujem? Reći će neko…
Ja sam tek žena koja vam govori svoju istinu. Ja sam žena koja vas uči da jedni drugima govorite istinu. Ja samo pokušavam da vam prenesem poruku. Vi ne morate da me slušate… Samo se nadam da će me neko ipak čuti… Tek jedan ljudski stvor da čuje moje reči, ja biću zadovoljna… Tek moj eho nek ode do vas nekoliko, ja ću biti prezadovoljna.
sreća radost život zoja
2 thoughts on “Savet

Оставите одговор

