Zaplovi

Iznenađenje… Ja sam iznenađenje za tebe… Premija koju si osvojio u ovoj igri života. Otvori krater u svom srcu, otvori ga od gladi za ljubavlju… Otvori ga za mene… Izbaci sve prethodne ukuse, jer ovako nešto kao što sam ja, nisi nikada probao. Podigni sidro iz te tvoje luke očaja… Isplovi iz tog života punog razočarenja, koja si sam stvorio. Sve si to ti učinio sebi… Sada iskoristi to što ti ja dajem vetar u leđa i kreni napred. Podigni jedra i zaplovi u jedan novi svet, u jedan novi život… Život u kom ti ja širim ruke. Nemoj više spavati… Probudi se i sanjaj… Nemilosrdno sanjaj i živi svoje snove. Život je okean pun talasa… Talasaj i ti… Počni da drhtiš od milovanja talasa… Počni da drhtiš od života koji se u tebi budi… Nauči da koristiš i plimu i oseku. Nauči da upravljaš svojim životom. Zaplovi bez plana, bez predoumišljaja, bez skrivenih namera… Samo zaplovi. Neka te boli radost… Neka u tvom životu bude toliko sreće i osmeha da boli. Pogledaj oko sebe… Da li ti se sviđa to što vidiš? Ako ti se ne sviđa, opet podigni jedra i kreni dalje… Napred! Nemoj prestati da ploviš za svojim snovima. Snovi su naš lek od realnosti. Snovi su naš lek za sve u životu… Zaplovi svojim snovima i ne daj da te išta zaustavi… Samo plovi…

okean život talas zoja

 

One thought on “Zaplovi

Оставите одговор

