Vrata pred vama

Šta ste se navalili na ta jedna vrata? Oćete da uđete na njih, pa to ti je… Zatvorena su za vas, zar vam nije jasno? Navalili i ne puštaju… Navalili i ne vide ona druga otvorena. Čudni smo mi ljudi… Pored otvorenih vrat, mi zapinjemo na ona zatvorena. Pored toliko lepih stvari, mi vidimo samo ono ružno. Nećemo ružu sa trnjem ali zato samo trnje može. Znam da sad ima onih koji me razumeju i onih koji me ne razumeju. Šta da radim? Ja sam ti ja. Pokušavam da vas naučim da vidite šta je važno i da dominirate svojim životom… Vi nekako uvek birate patnju i birate da budete robovi… Razumete li me sad? Razumete li me vi što ste navalili na ta zatvorena vrata? Dokle ćete praviti pogrešne izbore? Nemojte se meni žaliti zbog posledica… Morate sami naći odgovore i videti otvorena vrata. Vi birate patnja ili ljubav. Vi pravite izbore. Neka vas emocije vode… Nema tu više nekih instrukcija i uputstva za život. Nema priručnika, korisnih adresa i plana puta. Samo otvorite oči i emocije bre. Iskoristite prilike koje vam život pruža, iskoristite otvorena vrata pred vama… Ne navaljujte na ta zatvorena.

priručnik, adresa plan puta život zoja

3 thoughts on “Vrata pred vama

Оставите одговор

