Budim se

Zašto dajemo drugu šansu ljudima koji nisu zaslužili ni prvu? Zašto pričamo ljudima koji nas ne čuju? Šta je to u nama? Šta je to u našim venama, što nas tera takvima? Dokle ćemo čekati da nam sreća dođe od drugih ljudi?
Prestanimo da očekujemo bilo šta od drugih… Sreća je u nama. Naše dostojanstvo i samopoštovanje nemaju cenu. Ljudi su sebični. Ljudi vas kradu… Kradu vam emocije, snagu, duh… Isisavaju energiju iz vas.. Komplikuju sve. Procenite ljude po njihovom ponašanju prema vama. Ljudi koji vam daju snagu, veru, elan, volju, ljubav, podršku… To su ljudi koji vam trebaju.
Treba mi malo… Poštovanje i ljubav ljudi koji su u mom životu. Meni treba samo moj spokoj i spokoj dragih ljudi… Osmeh na našim licima… Prijatno druženje uz kaficu… Opušteno ćaskanje, razmena mišljenja, podrška… Skromna sam… Te sitne stvari me čine srećnom… Zlato i srebro, automobile, skupu odeću, sve to ostavljam površnim ljudima.
Budim se… Srčem prvi gutljaj jutarnje kafe… Srećna sam… Osmeh na licu. Smejem se novom danu.
budim se jutro dobro jutro zoja život
3 thoughts on “Budim se

Оставите одговор

