Nećeš me naći

Ne, nećeš me naći… Samo želim da moje reči, zauvek odjekuju u tvom srcu… Ne, nećeš me naći! Udavi se u svom strahu… Udavi se, kad nisi imao snage da se boriš. Udavi se, kad si odustao… Udavi se, kad nisi znao da se oslobodiš. Udavi se, ti čoveče što si ostao vezan za svoju prošlost… Udavi se, čoveče bez budućnosti. Mene nećeš naći. Ja nemam gospodara na ovoj planeti. Nisam ni marioneta, ni krpena lutka. Slobodna sam da se budim svakog jutra. Slobodna da pratim sebe i svoja osećanja. Ne, nećeš me ti naći. Putovaću tvojim mislima, tražićeš me… Budićeš se svake noći, jer ću živeti u tvojim snovima ali me nećeš naći. Naučila sam da hodam sama. Hodam po mraku ali vidim svetlost. Ti udaraj glavom o zid… Saplići se na sećanja o meni… Lutaj svojim mrakom… Lutaj sa svojim prokockanim šansama… Traži me… Ali, ne… Nećeš me naći. Tražićeš moje ruke u drugim rukama… Videćeš moj osmeh svuda. Umiraćeš svake noći, budićeš se tražeći mene… Nećeš me naći. Izgubio si divan svet ljubavi… Izgubljena dušo…
Sada putuješ sam…
dobro jutro slobodna zoja život
Оставите одговор

