Živite

Svi smo mi jedinstveni, limitirano izdanje… (Biću malo zločesta i reći: “Hvala Bogu zbog nekih, što je tako!”) Svako od nas je drugačiji… Od drugog materijala sazdan, drugačije kockice u njemu sklopljene. Ponekad se te kockice sruše, raspadnu, zagube… Pa budemo kao pokvarena igračka… Naš život bude kao pokvarena igračka… Razelete se delovi nas na sve strane… A ja vam kažem… Polako… Polako sakupite delove, jedan po jedan… Sastavite se… Ne bacajte svoj život kao pokvarenu igračku. Sastavite se. Sklopite kockice, zamenite izgubljene delove. Živite! Život je put. Imate noge za hodanje, ruke za borbu, srce za ljubav, glavu da mislite…. Imate sve! Živite!

jedinstveni smo, limitirano izdanje zoja život

4 thoughts on “Živite

  1. Skroz mi odgovara ta limitiranost, da nije tako uopste ne znam kako bih se snasla u ovolikom svetu! Zamisli, svi se voilimo i svima nam je podjednako lepo, ne bih znala ni kada sam budna ni kada sanjam! Ovako znam da sam budna i sretna kada su oko mene samo ta limitirana izdanja koja mi prijaju i koja razumem.Ostalo vreme trudim se da sto duze budna sanjam 😀 😉 ❤

    Liked by 1 person

Оставите одговор

