Izađimo na ulicu!

Smatram da je bilo dosta trpljenja i ćutanja… Onaj moto trpljen spašen je za mene glupost, naročito u našem slučaju. Izađimo na ulicu svi!
Volim kratko i jasno da kažem šta mislim, međutim shvatila sam da nekim ljudima dok ne nacrtam, ne razumeju šta im govorim. Neću sad da crtam, pisaću šta mi padne na pamet a pada mi svašta.
Zašto više ne treba da ćutimo:
Otišlo je sve u kurac! Jesam prosta, a?
Otišlo bre, sve u tri lepe! Opet sam prosta, jel da?
Sjebali ovi sve što su mogli sjebati! Jaoooo… Što sam prostaaaaaaa!
Nije to kraj, sjebaće oni još, naći će šta…
Idemo dalje… Ja sam rođena Beograđanka, nisam šesnaesto koleno ali sam ja ovde rođena i volim svoj grad. Osećam Beograd. Obožavam Beograd. Beograd je moj grad! Svaki dan idem posao-kuća (za nikakve pare). Volim da posmatram sve oko sebe. Moj savet, posmatrajte i vi… Vidite naše ulice, trotoare, zgrade, fasade… Sve jadno, zakrpljeno, iskrpljeno, oronulo… Vraćeno je sve na jedno, brat bratu ili sestra sestri, pedeset godina unazad.
Saću vam reknem, zašto je to tako. Pa ljudi Beograđani se više ništa ne pitaju u Beogradu. Beogradom vladaju neki drugi ljudi… Pridošlice… Beogradom vladaju oni koje zabole guzica za Beograd. Sve ovo važi i za kompletnu Srbiju! Svi koji me znaju, znaju da nisam nacionalista, šovinista, da ne mrzim nikoga, da sam jako humana ali ljudi moji… Otišlo sve u kurac i treba nazvati stvari pravim imenom! Zavladaše neke grozne ale. Dođoše divlji i oteraše pitome. Dođoše sa strane i sjebaše nam sve! Došli ovde i pljuju po mom gradu i mojoj majčici Srbiji! Evo, od svih koji su na vlasti i koji su na položajima, koliko je njih zaista rođeno u Srbiji? Ja ne znam, prosvetlite me. Ovo me samo moja intuicija vodi… E, to rekoh… Idemo dalje.
Komunikacija. (A Bogomi i telekomunikacija, mediji itd) Kako ja znam, ko je iz vladajuće stranke, tj njihov pristalica, tj član. Ne znaju da komuniciraju. To je prosto, to je agresivno, to je glasno… To bi odma da te bije. Psuju, vređaju, napadaju… Kakva ljudska prava i ostale gluposti. Postoji samo njihov interes. Moral ništa, nema ga. Osim možda retkih zalutalih, zabludelih duša. Izgubljene ovčice.
Primetiste li da imamo sve manje prava, kao roditelji, ljudi, živa bića? Sad mi pade na pamet jedna od njihovih pametnih ideja. Suncobrani u Beogradu, svi iste boje! Ojhaa… Al smo puni love, gde ćemo da bacamo? Pa na nove suncobrane! Danas uniformišimo grad, a sutra ćemo mi biti uniformisina. Možda dozvole po danima da nosimo boje! Ponedeljak svi u plavo, Utorak svi zeleno, Sreda svi crveno… I tako dalje. ma svašta meni pada na pamet… Pišem gluposti. Ali ipak… Izađimo mi na ulicu!
Šta kažete? Ćutite i dalje ili…? Izlazimo na ulicu?!
izađimo na ulicu vučić
Оставите одговор

