Put u sebe

Sam u sobi… Sam sa sobom… Kreni na putovanje u sebe… Ne trebaju ti koferi puni uspomena iz prošlosti… Ne vuci ništa sa sobom… Samo kreni na to putovanje. Biće to, veruj mi, najteže putovanje u tvom životu. Probudi se, probudi sve emocije u sebi i preispitaj se. Na sekund pomisli da je sve moguće. Na dve sekunde pomisli da je sve moguće… Na tri sekunde pomisli da je sve moguće… Moguće kao izbor će biti deo tebe… Sve je moguće! Samo prvo kreni na to putovanje u sebe. Otkri sebe. Upoznaj sebe. Greške su tvoj izbor. Greške su lekcije. Greške su trebale da te nečemu nauče. Najlakše je odustati i reći da je nemoguće. A život ti nije lakši zato što si rekao da je nešto nemoguće. Uđi u sebe. Ne odustaj od svog duha. Budi jači od svega, od svake sumnje. Samo tako možeš naći mir i zadovoljstvo. Kreni u borbu protiv sebe. Kreni na najteže putovanje u svom životu. Veruj u sebe. I ne pružaj ruku meni, dok je ne pružiš prvo sebi. Pomiri se sa sobom. Kreni na put u sebe.
Izbegavanje pogrešnih ljudi je moja specijalnost. Vidiš, ako ne učiniš to, ja znam da te izbegnem.
ruke sebi menei zoja život
Оставите одговор

