Eh…

Nisam ja ta koja osuđuje… Nisam ja ta koja prosuđuje… A nisam ni ta koja donosi presudu!
Ja znam. I ja vidim. Priznajem… Opraštam sad ili… Ne zaboravljam… Nikada!
Život ide… Đavolu se ne prodajem. Ni dobra, ni loša… Moja duša je pola-pola…
Sa očajem, sa besom, sa tugom, sa mržjom se borim… Gledam u sunce, dišem vazduh…I sreća, i radost, i nada, i vera su u meni…
Ovde sam… Još uvek sam ovde… Možda se i kajem… Možda…
Dok kiša pada iz mene izlazi uzdah… Eh… Eh… Život.
Znati… Napraviti razliku… Odrediti… Odlučiti… Živeti… Eh…
osuda grešnica zoja život presuda
5 thoughts on “Eh…

Оставите одговор

