Sve je do nas

Neuporediva… Nepredvidiva… Nezaboravna… Najlepši poklon života…
Hodam među zvezdama… Hodam sa mesecom… Hodam po oblaku… Hodam…
Imate oči ali ne vidite… Imate usta ali ne pričate… Imate uši ali ne čujete…Imate srce ali ga ne slušate. Imate krila ali ne letite…
Vidi te samo onaj ko želi da te vidi… Čujete samo onaj ko želi da te čuje… Pripada ti samo onaj ko želi da ti pripadne… Voli te samo onaj ko želi da te voli…
Sve je želja u nama… Sve je do nas… Gledaš me u oči ali me ne vidiš… Slušaš me ali me nečuješ… Pričam, ti ne razumeš… Ne možeš izbeći istinu… Nema šansi. Sve je do nas.
Ne pristajem da živim u strahu… Ne pristajem da živim u lažima… Ja sam žena čiji pogled ne možeš izbeći. Ja te gledam u oči i kažem ti: ”Želim da budem srećna!”
Sve počinje i sve završava. Mi sami, svemu dajemo smisao… Sve je do nas… Sve je do naših želja.
oči sreća život zoja
2 thoughts on “Sve je do nas

Оставите одговор

