Kuda ide ovaj svet?

Ode nam moral i moralne vrednosti na samo dno. Ljudima rukovodi strah. Žalosno ali istinito. Svi ćute, da se ne bi zamerili, da ne bi nekome upali u oči a zlo i glupost vladaju. Kuda ide ovaj svet? Pitam se, pitam… Možda ja više nisam normalna za ovaj svet… Možda sam za neku ustanovu… Ne pitam vas… Pitam sebe…
Ljudi misle da nas znaju… Mi mislimo da znamo ljude… A svako krije neki svoj život u svojoj glavi… Svako ima neke svoje tajne, neke svoje strahove… Ipak, opravdava li to kukavičluk i ćutanje? Da li smo toliko uplašeni da dozvoljavamo da strah vlada nama? Da li smo toliko uskogrudi, da dozvolimo da oko nas loše stvari pobeđuju? zašto dozvoljavamo da da loši ljudi pobede? Zašto ćutimo ako vidimo da je nešto nepravedno i loše? Ćutanje nas je i dovelo na samo dno…
Mi smo odgovorna bića, tako bi trebalo a pokazali smo veliku neodgovornost prema životu i svetu oko sebe… Kakav svet ostavaljamo u nasledstvo svojoj deci? U svom strahu i sebičluku razmislite o tome… Šta ostavljate svojoj deci? Kakve moralne vrednosti im dajete u nasledstvo, kakav svet im ostavljate iza sebe?
Mi možemo biti srećni. Mi moramo biti srećni. Mi imamo pravo da budemo srećni! I naša deca treba da odrastaju sa osmehom. I našoj deci treba da ostavimo u nasledstvo neki bolji svet. Šta mi činimo da ovaj svet i društvo poboljšamo? Ništa! Mi ćutimo!!! Vi ćutite! Zbog straha…
Ovaj svet ne umire prirodnom smrću. Umire od “slepila”, od straha, od ravnodušnosti… Umire jer uzimate sve zdravo za gotovo… Umire jer se ne usuđujete da pustite svoj glas, jer se neusuđujete da se suprostavite. Dobro umire, zbog vašeg straha… Zbog propusta koje pravite. Zbog mulja u kom pokušavate da plivate…
Zašto?
 kuda ide ovaj svet zoja život
5 thoughts on “Kuda ide ovaj svet?

  1. Kćeri moraš objasniti šta podrazumevaš pod „moralom“.
    Za neke je moral samo u tome da žene budu umotane od glave do pete i da nikuda ne idu bez muškog pratioca – muža ili rođaka.
    Lično mislim da odevanje nema veze sa moralom. Gola osoba na sred prometne ulice može biti itekako moralna. Nemoralno je krasti, pljačkati, lagati, biti nasilnik (uključujući i pušače koji sprovode nasilje nad nepušačima).
    Zato je čim se pomene moral, neophodno objasniti šta pod tim podrazumevaš.

    😀 ❤

    Liked by 1 person

Оставите одговор

