Da budeš

Da budeš moja utočište,

u kom se krijem od hladnoće sveta…

Da budeš moja vatra,

u kojoj se  grejem uživanjem…

Da budeš moje ruke,

koje me drže i vode…

Ruke koje me čvrsto drže

i ne daju mi da padnem…

Da budeš moje vedro nebo,

u koje gledam…

Gledam i otkrivam beskraj…

Da budeš moja zvezda u tamnoj noći…

Put da mi odsjajem tvojim zrači…

Da budeš moje proleće…

Večno proleće što miris života širi…

Da budeš moje srce i moj dah…

Da dišem i živim i ne zažalim nikad….

Da budeš moj zagrljaj..

Kad plačem da me stegneš

i sačuvaš u jednom komadu…

Da budeš moja nada..

Da se sa tobom nadam,

da nada nikada neće nestati…

Da budeš moja ljubav..

Ljubav bez kraja..

nada ljubav život zoja

2 thoughts on “Da budeš

Оставите одговор

