Spremna sam

Došla sam da ti pokažem da ljubav postoji… Nisi verovao u nju… Nikada nisi hodao putem srca… Mozak te vodio… Zato si padao… Zato padaš i udaraš glavom. Ja sam došla, da te vodim stazom ljubavi. Zašto se otimaš, zašto se batrgaš? Pođi za mnom. Ja sam tvoj lek… Ja sam ti potrebna. Usudi se i kreni… Asfaltirala sam ti put svojim osećanjima… Popločala ga svojim emocijama… Ostavljam svoje tragove da ih slediš. Usudi se. Došla sam bez okolišanja i laži. Rekla sam ti sve. Neću se izvinjavati što osećam. Vidim da ignorišeš moja jutra, vidim da i dalje praviš greške. Ideš po svom i padaš… A onda pružaš ruke ka meni… Tu sam… A misliš li da ću tu biti zauvek? Misliš da ću biti tu za tebe svaki put kada padneš? Neću… Ne!
Dobar si u propuštanju šansi… Ali nisi dobar u zaboravu mene. Ja bojim tvoje dane i noći… Ja sam tvoj spas. Ja sam tvoje čudo. Ja sam tvoje jutro i tvoj san. Došla sam… A ti i dalje imaš veo pred očima… Ne vidiš me.
Iscpljena sam od učenja tebe. Umorna… Sve bitke koje smo vodili, nisu te ništa naučile. Ja sam ojačala, moje suze su me očvrsnule. Spremna sam da se upustim u nove borbe. Meni treba sunce i toplota. Ja želim sunce u svom životu… Ti mi ga zaklanjaš. Nemoj…
sunce život zoja
One thought on “Spremna sam

Оставите одговор

