Ja sam srećna žena

Ja sam zaista srećna žena… To je moja odluka. Dok jednom ne smrkne, drugom, ne svane. Svaka krpa nađe zakrpu. Nekome je važna ljubav, nekome novac i ugled. Nekome je važno da bude srećan i da usreći osobu pored sebe a nekome je važno da ugodi celom svetu. Neko tačno zna šta želi i ide ka svom cilju, dok neko luta, gubi se i otstaje sam i izgubljen. Ja sam srećna žena! Ja se osmehujem život i život mi uzvraća osmeh. Puštam budale da odu od mene. Pružiću ruku i šansu svakome ali ako neko pretera u korišćenju i igranju sa mojom dobrotom… Ja mu samo mahnem tom istom rukom… Idi… Idi svojim putem.. Traži svoju sreću, svoju zakrpu.
Jer ko te voli, on ti hrli u zagrljaj… On trči ka tebi… Nema tih prepreka i izgovora koji ga mogu zaustaviti. Nema reči i izgovora… Samo dela… Dela ljubavi… Samo dela ja priznajem. Dela onoga ko gazi svoj ponos da bi mene uzdigao i usrećio. Dela onoga, ko me sa ponosom pokazuje svetu . Dela onoga ko je srećan što sam njegova. Dela onoga što me čvrsto sdrži za ruku i ne pušta. Dela onoga što će u pola noći ili dana doći do mene, da mi pokaže i iskaže svoju ljubav, brigu i predanost.
Ja sam srećna žena. Ja znam šta želim. Ja želim da sijam, da se osmehujem… Ja želim da živim ljubav… I hrlim u susret ljubavi.. I trčim… I ništa me nemože zaustaviti. Ljubav je moja jedina vodilja.
Zato me zagrli i čuvaj… Ne puštaj… Neguj me, pazi me… Ko god je pomislio da je ljubav igrica, opekao se… Ljubav nije stvar… Ljubav se ne uzima olakao… Ljubav se ne kupuje u prodavnici. Ljubav je dragocenost do koje se teško dolazi…. I zato… Ljubav se čuva.
ja sam srećna žena zoja život
Оставите одговор

