Beskorisno je

Beskorisno je bežati od emocija… Možeš pokušati… Moj duh te prati svuda… Nećeš uspeti… Beskorisno je to što radiš… Toneš… Propadaš u provaliju ničega. Ja sam svuda… Ja sam i u tvojim snovima. Mogu ti dati poljubac a možeš samo maštati o njemu.
Davala sam ti najbolje od sebe… Ti se nisi čak ni trudio… Samo si pratio sebe. U svom srcu ja sam uzdizala tebe. U tvojoj glavi ti si potapao mene. Večeras kad utoneš u san, potonućeš od želje za mnom. Mogla sam biti kraj tebe, sada možeš samo da čezneš.
Balon od sapunice, su sve tvoje reči bile. Tek što bi ih rekao, one su za tebe već gubile značaj. Nisam na vreme to shvatila… Zato sam dušo ja patila. Moje reči su kao oblak guste magle, obavijaju te i ulaze u tebe… Guše te i pritiskaju… Ne možeš pobeći od mene.
Ostajem zauvek tvoja patnja… Izgubljena na putu, od tvog jutra do večeri… Zagubljena između osmeha koje si davao drugima. Obećanja koja si ispunjavao svima osim meni, su pokrila sve tvoje tragove. Ne možeš pobeći od mene… I ne nećeš me naći… Beskorisno je bilo bežati od emocija.
obećanja tragovi zoja život
3 thoughts on “Beskorisno je

  1. Obećanja koja si ispunjavao svima osim meni… nepok(o)rive(ne) emocije… otkriveno je sve do sada a nije „iluzija“… dok se pokreće(š) kuda te vodi u grudima opet naprijed i bez zastajkivanja… visoko pada u visinu. Zojo, moja…

    Свиђа ми се

Оставите одговор

