Ko te jebe

Tebi ovo sunce što iz mene sija,

ništa značilo nije…

Ti si samo moj sjaj gasio.

Ti si sve lepo u meni ubijao.

Ti me nisi negovao i gajio…

Samo si gazio, gazio…

Nisi me dušo pazio.

Umesto da si me mazio,

ti si mi jezik plazio.

Zato sad adio..

Ostani tu gde si

i dosad bio.

Meni je život mio…

A ti si mi ga skratio.

Moje prusustvo,

nije ti trebalo.

Jer za njega ti se jebalo…

Dovoljan si sam sebi…

Zato se sad jebi.

Muka mi od laži tvojih…

Obećanja praznih,

izgovora lažnih.

Ti si kukavica,

sada to znam.

I zato nemam,

više šta da ti dam.

Ništa shvatao nisi…

Ostani tu di si…

Tebe ego vodi…

Ali dušo, ne ka slobodi…

Ti si rob sebe i zato..

Ko te bre jebe.

7 thoughts on “Ko te jebe

  1. Pokazala sam mu… 😉 i jutros mu rekoh..Ona pesma za tebe se mnogo dopala ženama 😉 🙂 Hvala vam cureeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ❤ Nije lako sa mnom, jer ne ćutim.. 😉 ja sam ludačaaaaaa…hahaaaaaaaa.. 😉 Ali ne može drugačije… Ne pristajem ❤ nemojte ni vi ❤ ❤ ❤ Ljubim vas sve ❤

    Свиђа ми се

  2. Ninočkaaaaaaaaaaaaaaaa ❤ ❤ Dudoooooo.. ❤ ❤ Haha 😉 Hvalaaaaaaaaaaaaaaaa ❤ Pa dušo…znaš ono onako sa visine i kulturno 😉 🙂 Inače je on moja ljubav… ovo sam napisala kad sam bila besna .. I pročitala sam.. imam još jednu sličnog naslova, takođe posvećenu njemu, kad me nekom drugom prilikom naljutio 😉 :d

    Свиђа ми се

Оставите одговор

