Mi pravimo svoju sudbinu

Živim u svojim snovima, brišem sve što mi se ne sviđa. Od svakog dana, ja napravim poslasticu. Umesim sama sebi kolačić sudbine i grickam ga polako, sa uživanjem. I noć, i dan su moji, ispunjeni nadom. Zaljubljujem se svaki dan, jer sam to naučila tako… Znate zašto? Ne treba ništa uzimati zdravo za gotovo. Treba se svaki dan iznova i iznova zaljubiti. Osobu pored sebe trebamo gledati kao najveći poklon. Ustati ujutru, pogledati, nasmejati se, dati ljubav i radost. Srce pored vas, treba da vam je važnije od vas. Treba se boriti za ljubav osobe pored vas… Ne uzimati olako… Ne uzimati zdravo za gotovo. Mi pravimo poslasticu od našeg dana. Mi odlučujemo da li će on biti lep, srećan ili nasmejan… Ili pak gorak, tužan, čemeran… Mi pravimo svoj kolačić sudbine, koji posle lagano grickamo.
Sad sedim smirena, uživam u suncu što me greje, osećam miris cveća i tek pokošene trave. Zahavalna sam ovom danu i ovom povetarcu što me hladi. Prijatno mi je u mojoj koži… Što i vama želim..
I srećan i lep dan vam želim!
Kolačić sudbina zoja život
One thought on “Mi pravimo svoju sudbinu

Оставите одговор

