Mi

Ja sam deo tvog srca… Onaj drugi deo što ti je nedostajao. I ti si deo mog srca… Baš onaj deo što mi je nedostajao. Ti si moja slast, svake noći, dok zatvorenih očiju gledam zvezde. Želja koju sam željno želela. I pečat si moje ljubavi, koju sam čuvala… Čuvala samo za tebe.
I izvor sam tvoje hrabrosti ja… I okean sam tvojih želja ja… Vetar što te miluje u leđa, to sam ja… I toplota što greje misli u tvojoj glavi sam ja. Ona koja te budi, pokreće i umiruje… Ona za koju si čuvao sve svoje želje, i svoju ljubav. To sam ja.
Žena koja te drži na površini, sa svim tvojim greškama… Ona koja gazi i svoj, i tvoj ponos… Ona koja uzdiže ljubav, iznad svih krovova ovog sveta… Ona koja te ljubi. Ona čiji si drugi deo srca, ona koja je drugi deo tvog srca. Ona koja je sa tobom žena… Ona sa kojom si ti muškarac. Ona sa kojom smo ti i ja, mi.
srce ljubav zoja život

					
2 thoughts on “Mi

Оставите одговор

