Ljubi me ljubavlju kojom te ljubim

Dođi… Dođi kod mene bez prošlosti… Ostavi sve što je bilo… Sve što si znao, sada zaboravi… Sve što si osetio, sada izbriši… Dođi… Kao da si se tek rodio. Napravi prve korake ka meni. Napravi prve korake na svom putu ljubavi… Ne reci mi da si pre voleo… Ne reci da si pre osećao… Ne reci da si pre živeo. Samo kreni ka meni… Bez prošlosti. Zaboravi sve…
U nama je sve… Strast, prokletstvo, briga, želja, čežnja, propast, nada… U nama je sve što možemo poželeti. U nama je sve ono zbog čega se moramo voleti… U nama je ljubav. Ne može drugačije… U nama je sve. Ti si moj i ja sam tvoja. Ne možemo se zaboraviti… Ne možemo se zameniti… Postali smo jedno drugom najvažniji. Volimo sve naše slabosti i snage. Dajemo jedno drugom osmeh, kada je najteže. I nismo verovali a ljubav je došla. Ljubav je jača od svega. Ljubav je stigla.
Ostaju samo oni, koji te zaista vole. Samo oni, kojima je zaista stalo. Posle svega… Ostati zajedno. Nismo mi posebni… Mi smo zaista obični. To je naša posebnost. Jednostavni ljudi koji se vole. Sreća je počela, kada smo ljubav shvatili. Spaljene duše, koje je dodir srca ponovo rodio. Muzika ljubavi, što iz srca naših dolazi, zbog koje naše misli plešu. Oči koje su nekada lutale, sada prate ritam srca. Mi plešemo sada isti ples. Gledam te… Gledaj me… U nama je sada pogled onih koji vole… Mi gledamo pogledom sreće, zadovoljstva, strasti… Mi gledamo pogledom ljubavi. Umesto reči, sada me ljubi… Ljubi me ljubavlju svojom… Umesto reči, ja dajem ti poljupce moje… I ljubim te, svom ljubavlju svojom.
ljubi me ljubavlju kojom te ljubim zoja život
3 thoughts on “Ljubi me ljubavlju kojom te ljubim

  1. Kćeri nema osobe bez prošlosti. Prošlost prati svakoga i sa njim čini jedinstvenu celinu.
    To ti je „paket aranžman“ – uzmi sve ili ništa! Ne može drukčije.
    Uostalom, zna se da je starogrčki mudrac rekao: „Sve svoje sobom nosim.“ iako nije nosio ništa materijalno.
    Pozzz!!!
    🙂

    Свиђа ми се

Оставите одговор

