Činija slasti

Dušo…

Ja sam tvoja činija slasti…

Ja sam tvoj vulkan zadovoljstva…

Tu na središtu mog tela,

sve je tvoje…

Tu kod mog stomaka,

je tvoja činija slasti…

Dodirni moju kožu,

osetićeš kako gori,

kako ti ruku pali…

Napravi korak ka meni…

Korak ka mom telu…

Dođi da te zavedem…

Da se zaglaviš u mojim grudima…

Izgubi staloženost…

Moja strast će te grejati,

po najhladnijim noćima…

Kada me pogledaš,

da ne znaš gde ćeš se pre poslužiti…

Moja mašta je plodna…

Ove lepote i slasti,

nikada dovoljno…

Posluži se dušo

iz svoje činije strasti…

činija slasti zoja život

Оставите одговор

