Gaće ti samo ja kupujem

I ulicom dok hodam,

razgovaram sa tobom…

Znam da me čuješ…

Znam i da sada psuješ.

I znam da me osećaš,

da moj bes predosećaš.

Ti borbu vodiš, sa sobom…

I ne vidiš ništa…

I ne staješ nikome na put…

Važno da ti gaće dobro stoje…

Granice moraju da postoje.

Čuješ li, moraju!

Mogu da poštujem…

Mogu da razumem…

Al na svoje, nedam!

Postoji nešto…

Pristojnost se zove…

Poštuj svoje

al poštuj i tuđe…

Ima onih, što svoje čuvaju

a na tuđe ruke pružaju…

Ne, kod mene ne može tako…

Zato sa mnom i nije lako.

Neću ničije i ne dam svoje…

Moje je samo moje.

I zapamti jedno…

Gaće ti samo ja kupujem!

gaće kupujem zoja život

2 thoughts on “Gaće ti samo ja kupujem

Оставите одговор

