Moja ljubav

Možda sam pogrešna…

U pogrešno vreme rođena…

Rođena sa manama…

Manama koje žive u meni…

Sva moja iskustva

i moji razlozi…

Moja ljubav, nema granice…

Ona me baca na pod…

I lepi delove tebe za mene…

Moja ljubav,

nema definicije…

Samo komadići svega

i nesavršenosti naše,

koji se spajaju…

I daju razlog…

Razlog da budem

i dalje ista…

Svoja…

Nekima neispravna…

Nekima pojam predrasuda…

Nekima oličenje zabluda…

Nekima grešnica…

Al jedno znam…

Moja ljubav,

za tebe  je savršena!

savršena ljubav zoja život

Оставите одговор

