Dobrota

Ni jedan dan u našem životu nije isti i nije bez smisla. Možda vam ovaj dan izgleda dosadno, sumorno, prazno… Možda je i meni sada takav. Ali mi to možemo promeniti, svesno ili nesvesno. Vi meni napišite u komentaru kako mi je ovaj tekst mnogo dobar i kako vam je baš on trebao. Napišite da sam vam ovim tekstom ulepšala dan. I eto vi ste meni već promenili ovaj dan, vi ste ga meni iz dosadnog i sumornog pretvorili u čaroban dan. Ja ću vama odgovoriti kako ste divni i kako ste mi svojim komentarom ulepšali dan…Odgovoriću da ste dobra osoba jer ste mi uputili te divne, ohrabrujuće reči. Zahvaliću vam, poslati osmeh i poljubac. Zar to neće i vama ulepšati dan? Nekome je danas rođendan, čestitaćemo mu, u njemu će se roditi zahvalonst zbog te pažnje. Slavljenik će se nasmešiti slučajnom prolazniku a slučajnii prolaznik će pomaziti svoje dete po glavi. I tako se širi krug dobrote.  Naš maleni čin dobrote, nekome može ulepšati dan, zapamtite to. Zato delite te malene trenutke sreće ljudima oko sebe, neka se dobro širi. Dajte usamljenim ženama kompliment, nasmešite se tužnom prolazniku, pomazite ničiju kucu ili macu. Svako dobro delo je dobro i za nas. I najmanji čin dobrote se vrati. Mala reč nade, nas obasja kao sunce. Dobrota nam vraća osmehe. Sve što radimo za druge, mi radimo za sebe. Kada zaboravimo sebe i dajemo, mi rastemo. Zaboravite ogorčenost, bes, mržnju ako volite sebe… Pustite sve loše da ode… Dajmo sebi zadatak da širimo dobrotu prema ljudima koji su uznemireni, besni i ogorčeni… Zaustavimo sve negativno, ne čuvajmo dobrotu samo za sebe. Širimo je svuda oko nas. Neka se sve loše raspadne, jer mu nedamo da se uhvati za nas. Zapamtite dobro koje činite drugima, činite u stvari sebi! Hvala vam što ste ovo pročitali, divni ste i volim vas!

dobrota dobro zoja život

6 thoughts on “Dobrota

Оставите одговор

