Pismo mom dragom

Dobro jutro ljubavi. Jutros me probudile ove tvoje reči. Ima li šta lepše nego kad ti voljeno biće poželi dobro jutro, laku noć? Kada te pozove, ne znaš ni ti koliko puta samo da ti čuje glas, ima li šta lepše? Mi imamo našu priču i niko drugi nije važan. Samo naši zagrljaji i ruka u ruci. Naši pogledi, naše suze i naši osmesi. Mi delimo sreću i tugu. I niko nam ništa ne može.  Ko to može razumeti dubinu naše ljubavi? Ko je može razumeti, kada je mi ne razumemo…  Sve što je bilo, prošlo je i nije više važno. Ništa nije važno… Svaki dan je beskonačnost, dok čeznemo… Znam da je moj zagrljaj ceo tvoj svet. Gledam ljude oko sebe, gledam pozadi… Žalim vreme bez nas… Šta žena može više poželeti od ljubavnika, čiji je ona svet? Šta žena može više poželeti od zagrljaja koji je teši, i steže, i čuva? Šta ženi treba više od ruke koja je čvrsto stiska i ne da nikome? Znam da ti nemilosrdno čuvaš našu ljubav i ne daš me nikome. Svaki tvoj gest je gest ljubavi i borbe za mene. Nas ništa ne može razdvojiti. Mi smo rođeni jedno za drugu. To znaš ti, to znam ja. Mi ćemo se voleti još hiljadu godina… Iz života u život, mi ćemo se nalaziti i voleti. I uvek ima vremena da sanjam… Da sanjamo… Znam, da je tvoj glavni pokretač  ispunjenje mojih snova. Ti si muškarac koji može da voli samo jednu ženu. Ti si muškarac koji voli samo mene. I čuvaš me… Ne daš me… Ti zaboravljaš na sebe. Ti nemaš loše dane. Tebi je bitna samo moja sreća. Moj osmeh… Ti si moj muškarac. Ti si moja zver. Ti si moj vitez. Ti si moj junak. Ti si moja ljubav. Ti si ostvarenje mojih snova.  Znam da sam svake sekunde samo ja u tvojoj glavi. Znam da sam ja svaka tvoja misao i želja i potreba. Osećam to… Svaki put kada pozoveš samo da mi čuješ glas, da mi pošalješ svoju ljubav… Jer ti znaš da meni to treba… Da si ti moj vazduh i ja tvoj. Ti i ja smo otkrili šta je ljubav. Ti i ja znamo šta znači voleti. Ti i ja znamo da postoje stvari koje žive samo ovde… U nama, u našim srcima. I znamo da ništa drugo nije važno…  Volim te ljubavniče moj.

3 thoughts on “Pismo mom dragom

  1. O, boze, da li je ovo sve tvoja fix ideja, ili, stvarnost? Ne secam se da smo se moj muz i ja TAKO voleli. I nista nije bilo tako, ni pola od svega toga. Verovatno zato, nismo dugo ni trajali. Dva stranca, postali. Alkohol mu je bio glavna ljubavnica, kao i sada. Ni decu vise ne
    poznaje, a za unucice su mu drugi rekli. Zelim ti od srca, da ovo nikada ne uskusis. 😘

    Свиђа ми се

Оставите одговор

