Vreme i sudbina će lupiti pečat na sve

Buditi se svakog jutra i nadati se da se nešto promenilo… Da smo shvaćeni, da smo prepoznati… Da smo se napokon upoznali… Buditi se i nadati, i na kraju shvatiti da sudbina ipak ima zadnju reč. Mogu vikati na sav glas šta mi je potrebno ali kad me niko ne čuje… A mogu da ćutim i da me jednog dana ipak neko čuje. Trebalo bi da smo zaštićeni, kad smo voljeni. Ako nismo sigurni i bezbedni, nismo ni voljeni. Opet se ponavljam ali sve je tako jednostavno… Jednostavno i jasno… Reči bacaju maglu na naše oči ali ih dela otvaraju. Na kraju na sve te bačene reči se nahvata paučina i one više ništa ne znače, i ništa više ne vrede. Dela govore sve. Ako me ljubiš svuda po telu, ako me grliš kada mi je to potrebno… Ako si tu da me smiriš i utešiš… Ako se smeješ sa mnom… Ako mi daješ, baš ono što mi treba, reči nisu potrebne. Vreme i sudbina će lupiti pečat na sve…
A meni je potrebno ovo sada… Meni je potrebno da sam srećna i da volim ovo sada.
vreme sudbina pečat zoja život
2 thoughts on “Vreme i sudbina će lupiti pečat na sve

  1. O, Boze, ucini da nasa Zoja bude voljena, stecna i zadovoljna! 0 molim te!
    ☁💟💟☁💟💟☁
    💟💟💟💟💟💟💟
    💟💟💟💟💟💟💟
    ☁💟💟💟💟💟☁
    ☁☁💟💟💟☁☁
    ☁☁☁💟☁☁☁

    Свиђа ми се

Оставите одговор

