Pesma o fejsu

Opet imam potrebu da napišem par reči na temu fejsa…
Prvo fejsbuk je veliko selo!!!
Zar vam to nije odavno postalo jasno?
Ponoviću sada glasno a i strasno,
da vam razbistrim um, da vam postane jasno.
Ovde ima toliko zaludnih ljudi, bez svog života, koji po inboksu žive.
Zaludni ljudi, koji stalno nekoga krive.
I o meni su razne izmišljene priče kružile…
Priče koje su mene i moje prijatelje ružile i tužile.
Ovde toliko “dobronamernih” ima, da je to čudo jedno.
“Dobronamernih” što sve vredno, pretvore u bedno.
Da sam svakoga slušala, ja bi se odavno ubila.
I svim bi prijateljima to preporučila…
Jer svi smo po svet opasni i gadni…
Osim tih par što vrede, pa hoće fejs da urede.
Da razjasne u inboks svima, kakav je ko i kakav život ima.
Ako mozak nemate, da sami shvatite,
već su vam potrebne informacije razne,
vaše glave su zaista prazne…
Imam pravilo jedno ali vredno.
Samo jedan dobar čovek za mene više važi,
od hiljadu onih što vole laži.
Kao i u životu i ovde previše smutljivaca ima.
Što dobro kobajagi žele a umesto istine laži dele.
Ako verujete u frazu: “ Iz pouzdanih izvora sam saznao/la…”
Vi ste neviđena budala!
Nemojte padati na ničije manipulacije
i mastrubacije,
po vašim prijateljima.
I o vama, nekome tako pišu…
Rekla, kazala, iz pouzdanih izvora, sa fejsa saznala.
Ma trt Milojka!
Da sam muško rekla bi: “Uhvati me sad za Stojka!”
Za priče me zabole, znate šta?
Glavu svoju imam da mislim i zaključke donosim.
Oni što o drugima sude, za mene su obične zaludne lude.
Ne izdajte dobre ljude, zbog zablude.
Nemoj da vas vode, žedne preko vode, do istine i slobode.
Zajebite iz inboksa priče, koje ponekad na bajke liče.
Neka vas razum i srce vode…
Mržnja ne sme biti vodilja, ni do jednog cilja.
Nadam se da vam je postalo jasno?
Ako nije, pročitajte ponovo glasno!
A ja idem sada, da vodim ljubav
slasno, glasno i strasno!
Samo ne u inboksu, već u krevetu…
Umesto laži da širim, odoh noge da raširim…
fejs ljudi zoja život
8 thoughts on “Pesma o fejsu

Оставите одговор

