Gde su ti muda srpski narode?

Kada će vam postati jedno jasn?  Veleusni ne voli Srbiju! Odma da razjasnimo, nemam ja ništa, ni protiv koga. Svi narodi su mi dragi. Tj. najvažnije mi je da je čovek čovek. E pa vidite svi ti čoveci vole svoje zemlje, i svoj narod, i svoju veru, i to je normalno! E pa i ja volim svoju zemlju, i svoj narod i svoju veru! I nisu mi jasni oni koji pristaju na sve i povlađuju svakome a pljuju po svom narodu… Kao što mi nisu ni jasni i prihvatljivi  ni oni sa suprotne strane koji samo veličaju sebe i svoje a pljuju sve druge! Voli svoje i poštuj tuđe! Problem kod nas Srba je što smo prestali da volimo i poštujemo sebe! Što smo dozvolili da nam u 21 veku tiranin bude gospodar i da odlučuje o našoj sudbini. Ko je ON? Za mene je on nula! On čini sve da upropasti Srbiju i Srbe. Pogledajte ko ga podržava… Samo oni koji nisu rođeni u Srbiji… On čini sve da uništi srpsku porodicu, srpskog seljaka i građanin. On uništava i selo i grad.. On uništava Srbiju. Dokle ćete ćutati? Ne može on da odlučuje u ime kompletnog naroda. Dotakli smo dno… Da li vam je jasno to? Osiromašeni u svakom pogledu. Narod je siromašan… Narod je gladan… Sve zahvaljujući tom čudovištu, koje ne zna svetu da kaže ne. On je rekao ne Srbiji i srpskom narodu.. Srbiju treba da vodi neko ko je rođen u njoj i ko je voli. Došlo je vreme kada običan čovek nema nikakva prava, vreme kada Srbi postaju manjina. Svi koji me poznaju, znaju da ne mrzim nikoga, nikada nisam bila nacionalno obojena. Nisam ni sada. Ovo doživljavam kao krađu mojih prava, kao krađu mog identiteta, moje prošlosti… Nemojte mi sad mudrovati da to ne čini mene i moju ličnost… Čini… I te kako čini. Čini da znam svoje korene, čini da sam ponosna. Srbi su ponosni… Ovaj gad nam ukrade sve… Ukrade nam dostojanstvo… Ukrade nam živote i budućnost… On prodade našu zemlju Srbiju. Ja kao srpkinja u Srbiji nemam nikava prava. Ja sam ugnjetavana manjina. Tako se osećam. Ko god je došao sa strane se snašao…Dobro se snašao… I svi imaju povlastice i olakšice. Ja rođena u Srbiji, u Beogradu, kao samohrana majka nisam dobila nikakvu olakšicu! Danas sam otišla u opštinu, da uzmem saglasnost da dete može da putuje bez mene i kad se nisam šlogirala. To košta šesto i nešto dinara a ja u novčaniku toliko nism imala. Prošle godine to me ništa nije koštalo. Pare sve manju vrednost imaju a nameti sve veći. I dušu još da nam iscedi, sve drugo nam je oduzeo…Ljudi, meni je muka od svega ovoga! besna sam…Dokle? Dokle, bre? Dokle ćemo trpeti one koji nas ne vole i ugnjetavaju? Zašto smo ovo dozvolili? Zašto ste dozvolili da vam ukradu ponos i hrabrost? Kada ćete reći, dosta? Dosta!!! Dosta, bre! Veleusni nas ne voli! Veleusnog zabole đoka za narod! Samo servira laži i izgovore… Određuje, naređuje… Ko je bre on??? I ko ste vi? Gde su ti muda, srpski narode?

gde nsu ti mudansrpski narode zoja vučić

5 thoughts on “Gde su ti muda srpski narode?

  1. Pa mi smo na dnu vise od 20 godina. Mnogo njih razmislja kao ti, ali, kome poveriti da nas „spase“ i izvadi iz govana.
    Svako ima svoju tuznu pricu o nemanju. A o zeljama, sta to bese zelja? Mi samo prezivljavamo. Ja, kao penzos, totalno zavisim od dece ili bih pasla travu. Za uzvrat, pomszem im, koliko mogu. Vec sam nervno popustila, nije to lako, cekAti da ti daju za zivot .

    Свиђа ми се

  2. Uf, uf.. pa nije ovde stvar u politici.. Ovo je pitanje života… Opstanak! Da više njih tako razmišlja,ne bi nam se ovo dešavalo…Ovo je dno.. svi smo postali siromašni..Mnogo siromašni..i materijalno i duhovno..Ljudi se pomirili sa zlom sudbinom i ćute… Hvala vam na čitanju.. ❤

    Свиђа ми се

  3. Ti se, grrrrrdno varas, draga moja! Jedino ON voli Srbiju, a nase emocije ko jebe! Doslo je vreme, cini mi se, da zene okace muda i gotova stvar! Ja ti, drugarice, savetujem da se manje bavis politikom, jer, kurva je to, a ti si fina i divna i nista neces postici, sem nerviranja. 😘

    Liked by 1 person

Оставите одговор

