Razgovaram sa sobom ali se ništa ne slušam

Svima nama je lako da savetujemo druge. Sebe savetovati je najteže… Mogu ja sebi nešto i reći al stvar je u tome što ja sebi nisam baš poslušna… Sama sebe loše slušam. Juče mi je brat rekao da sam ja nenormalno tolerantna. Zamislila sam se… Jesam bre… Ja trpim što niko nebi… Prelaziim preko onoga što niko ne bi prešao… Ali kad puknem, ja pucam… Kad sam besna, ja eksplodiram… I nastavljam da trpim… Sada sam rešila da menjam taktiku… Kada mi se skupi sve, kada dođe trenutak pred eksploziju, ja ću da ućutim… Sešću ,ćutaću i gledaću… Čekaću da vidim šta će se desiti sa mojim besom… U šta će se pretvoriti ili gde će otići… Verujem da će se on vremenom pretvoriti u ništa… U ravnodušnost….Mogu ja da brinem o sebi… Znaš… Mogu… Ali ono što ja želim da čujem su tvoje reči: “ Da,možeš….Ali to nije isto… „.. Možda ja predugo čekam ? Možda sam već na ulazu u sobu ravnodušnosti… A opet ne bih želela da izgubim iz vida svoje snove… Nisam ja baš za ravnodušnost… Ne mogu da kažem i obećam ono što ne mislim i ne osećam… Moje reči imaju težinu… Ja sam ona koja pušta svoje emocije kao deca zmajeve… I jurim za emocijama… Naučite i vi to… Nemojte biti od onih koji jure osrednjost da bi popunili prazninu u svom životu… Neću samo sate pogleda i ljubavi… Hoću život ispunjen mojom maštom… Hoću da pobedim sve svojom snagom i svojim osmehom… Ja slušam svoje ćutanje i volim svoju radoznalost… Poštujem vaš strah… Zato vam šaljem vetar… Šaljem vam svoj vetar ispunjen snovima, nadama i osmesima… Šaljem vam svoj vetar da oterate sve strahove… Budite ljudi sa emocijama… Dajte nekome sve… Dušu, srce, mozak… Šokirajte sve… Budite oni koji nose strast i daju razlog za život… Takvi su danas retki… Postanite takvi. Onda možete razumeti i mene… Skinite maske i pokažite svoja lica… Možete vi da se krijete… Ali znajte maske padaju… Kad-tad svima maske spadnu… Vi naučite da prepoznate zavidne i loše ljude i držite ih dalje od sebe… Čuvajte svoje srodne duše… Nemojte biti poslušnici… Ja volim drugačije, volim pobunjenike… Volim one koji idu protiv dogmi i volim one koji se bore protiv svega što misle da je pogrešno… Volim one malo lude i puno svoje… Volim one koji nikada ne prihvataju da drugi odlučuju umesto njih… I ne podnosim lažne moraliste i ne podnosim moraliste… Eto ,zato je meni teško da poslušam sebe… Ne mogu da podnesem poslušnost…

Mogu da razgovaram sa sobom do sutra… Al džaba… Ja sebe ništa ne slušam.

razgovor sa sobom zoja život

4 thoughts on “Razgovaram sa sobom ali se ništa ne slušam

  1. Ne kao poslušati sebe, već osluškivati i čuti sebe; onda se iznenadim šta sve neću i znam šta hoću, kao, a nisam se ni pomjerila da to učinim, pa se opet iznenadim… nisam raspoložena ali nisam ni dekoncentrisana, jer ako ti odlutam,onda sam tek ravnodušna i nisam zainteresovana: nemam vremena ni sa sobom… da dovedem nešto u red, fali mi red bez „zbrkovića zbrke“, kao u glavi i životu je nepometen „zvrk“… koja strast za (ne)mogućim i širom oči, sluh i dodir…osjećaj uopšte ne može ignorisati ono što sam sebi poručuje- tu je u stomaku i klepeće kao krilima. Sve je – kao. „Tolerante“.

    Свиђа ми се

  2. Ti si strastvena, temperamentna, brza, neustrasiva, nemas ni vremena da se slusas 🙂 Docice vreme kada ces usporiti tempo, onda ces cuti 🙂 Tako to ide, devojcice moja, mudrost koje iskustvo s godinama donese nosi i „kocnice“ 🙂 To je zapravo samo saznanje da energiju treba sacuvati , jer ipak shvetimo da pored bitnog postoji i bitnije 🙂 Pisem ti sa mobilnog, nemam znak za srce, zamisli ga 🙂 Volim te bas takvu kakva si !

    Liked by 1 person

Оставите одговор

