Ja sam jaka žena

Hrabro idem putem duše…

I uvek glas srca slušam…

Mnogi pokušavaju,

da me lome, ruše…

Mnogi bi pokornu da me vide…

Mnogi bi još svašta pride…

To je sudbina jake žene…

Žene koja se razlikuje od mase…

Žene koja može da ide sama…

Pogrešili ste…

Nisam ja slaba…

Slušajte vi vašu tišinu…

Nastavite da žmurite

u svom mraku…

Ja sam jaka!

Pogledajte senke

na vašim licima…

Čujte buku

svojih uzdaha…

Ostavite moj svet,

koji ne razumete…

Moje suze imaju snagu…

Ja sam jaka žena…

Reči ne mogu sve da objasne…

Mogu ponekad,

nešto da razjasne…

Rezultati nisu uvek prihvatljivi…

Bežite od mene vi, neosetljivi…

Ja svoje srce poštujem..

I nikada ne odustajem…

Moji su gestovi spontani…

Moji su postupci odani…

Ja sam jaka žena…

I dajem nevolju svakome…

Poklanjam neprijatnost,

svima koji se polakome…

Onima koji bi slabu da me vide…

Onima što ne znaju,

da se postide…

Mene ne može niko promeniti…

Mene ne može niko zameniti…

Mene retko ko može razumeti…

Mene samo on može zaustaviti…

Ja sam jaka žena….

Ja sam svoja žena…

Ja sam luda žena…

Možete me mrzeti

i od mene bežati..

A možete me voleti

i sa mnom ludeti…

jaka žena zoja život

4 thoughts on “Ja sam jaka žena

  1. Pa, da znas da jesam. Sve muske poslove (sem onih za sta su potrebna muda)obavljam, sem onih normalnih, zenskih. Sama decu odhranila, pored zivog oca, koga je bolela i sad ga, jako boli, ona stvar, sto ima decu i unuke.
    Da, i ja sam jaka zena – baka! ZIVELE! 👏👸

    Свиђа ми се

Оставите одговор

