Ja sam srećna žena!

Previše žaljenja sam prošla u svom životu. Sad hrabro idem, jer sreća me čeka tu iza ugla. Kako je lep ovaj mir, što sada živi u meni. Moja duša ojačala, mudrija postala. Sunce na horizontu i vetar što smiruje moje misli. Moja zora sviće i budi novi dan, novi život. Blagoslovena tuga, što napravi ovo od mene. Blagosloveno vreme, što obrisa svo moje breme. Blagoslovene sve moje suze, što mi dadoše snagu za dalje. Lakoća i čistoća su u mom srcu. Nisam sama. Ima ljudi što nose lepotu u sebi, što sijaju i zrače. Ima ljudi što čine da zaboravimo sve drugo. Ja sam srećna žena. Radost je u meni. Sa svojim snovima ja trčim ka sreći. Božanski beskraj vlada oko nas. Samo trebamo znati izabrati. Da li ćemo biti ništa ili sve… Spokojno kao leptir ja letim u ovaj dan… Sa osmehom!

Ja sam srećna žena!

srećna žena zoja život

 

 

3 thoughts on “Ja sam srećna žena!

Оставите одговор

