Sanjajte i letite, sa osmehom u novi dan

Svako ima svoj san… Moj san je da sanjam i da letim… Moji snovi su kao zvezde… Ne moram ih sve ostvariti ali mi oni osvetljavaju put… Daleki putevi koji čekaju mene da kročim na njih… Daleki putevi koje vidim u svom srcu i čeznem da krenem njima… Daleki putevi ka kojima letim prvo u sebi… Ja moram da letim… Moram da pratim svoj san… Prihvatam rizik od pada… Prihvatam da ću biti povređena… Puna sam ožiljaka… Ali ja imam krila… I moram da letim… I da sanjam… Postoji puno toga u životu što možemo da pratimo i da nas vodi kroz život… Ja se uhvatila za svoje srce i pratim ga… Ko me voli biće pored mene… Hranićemo se ljubavlju, pažnjom, nežnošću, prisustvom… Sve mora biti obostrano… I dijalog… Monolog nikako… Pored mene neće biti onaj ko me ne voli i ko ne želi da bude kraj mene… Ne mogu da jurim one što grade zidove između nas… Ja znam samo da letim… I sanjam… Ja sam dama, i cvet, i zvezda… I nije to bitno kako ja sebe sad vidim… Bitno je kako me tretiraš… Biću sve to ako me tako gledaš… Čuvaš… Neguješ… Biću dama ako me tako tretiraš… Inače odleteh…. Svima nama treba neko da nas učini kompletnim… Da sanja i leti sa nama… Ako padnemo da nas podrži, podigne, uteši…. Sve je beskonačno… Sve oko nas je bez kraja… Zato se zapitajte šta vas čini srećnim i pokušajte da budete… Nemojte biti ono što žele drugi… Nemojte biti nešto da bi udovoljili nebitnim ljudima…. Ovom svetu trebaju srećni ljudi… Budite srećni i poklonite svoju sreću, delite je… Zato sanjajte i letite… Sa osmehom u novi dan…
svet srećni ljudi osmeh zoja život

5 thoughts on “Sanjajte i letite, sa osmehom u novi dan

  1. Sanjam, sanjarim, kako lezim u hladovini, na morskoj obali, gledam u vodeno plavetnilo, sa osmehom na licu, ne mislim na proslost, buducnost, bitna je ta, sadasnjost.
    Sanjaricu i dalje, mozda mi se i ostvari.
    Srecna, ali nezadovoljna! Nadam se boljim danima. 😳

    Свиђа ми се

Оставите одговор

