Tvoje ruke

Dok naše ruke plešu ples ljubavi
a tela nam miruju,
isčekujući…
Dok se prsti prepliću,
sve strasnije i strasnije,
u svojoj igri nadmetanja…
Naši dodiri polako bude,
uspavane delove nas.
Gledam u tvoje ruke…
Osećam tvoje prste…
Žmurim i vidim te u sebi…
Otvori se…
Otvori se kao školjka i zgrabi me…
Uvuci u sebe…
Drži me čvrsto.
Meni je potrebna tvoja snaga…
Meni trebaju tvoje ruke,
da me drže čvrsto,
da mi daju sigurnost.
Meni trebaju tvoje ruke,
da me miluju
i daju nežnost.
Tvoje ruke bude u meni ženu…
Tvoje ruke bude u meni ljubav…
Tvoje ruke bude u meni strast…
Tvoje ruke su sada moje sve.
Dok nežno prelaziš prstime,
po oblinama mog stomaka
i polako se spuštaš ka mojim dubinama…
Dok me jako stežeš
i ulaziš u moje tajne odaje…
Dok nežno miluješ moje grudi,
ja sam tvoja žena
i ti si moj muškarac.
Tvoje ruke su granica mog sveta,
izvan njih više ništa ne postoji.
Gledam te očima žene
i gledam te očima devojčice…
Gledam te očima ljubavi…
Gledam i osećam tvoje ruke na sebi.
Tvoje ruke, stvorene po mojoj meri…
Tvoje ruke, taman za mene…
Tvoje ruke, rođene da mene vole.
tvoje ruke zoja život
3 thoughts on “Tvoje ruke

Оставите одговор

