Otvori vrata svog srca

Ono što osećam, vi možete samo da pretpostavite… Ono što vi osećate, ja mogu samo da pretpostavim. Samo naše duše znaju. Mi možemo samo da pretpostavljamo. Mi možemo da uzmemo ili ostavimo. Ako te volim, ja te volim. Volim potpuno i iskreno. Čuvam te sa svim tvojim manama i nedostacima. Čuvam te kao najvredniji poklon. Ne pretvaram se i ne obmanjujem. Ne zavaravam ni sebe, ni tebe. Suočavam se sa istinom i čudovištem u sebi. Suoči se i ti i prihvati sebe. Bez laži, bez obmana. Zadovoljstvo se ne nalazi bilo gde i sa bilo kime. Barem je kod mene tako… Mi možemo da imamo pretpostavke ali mi moramo da se trudimo. Ljubav se ne kupuje u supermarketu i ne nalazi se na svakom ćošku. Ne pristajem da živim u paklu života… Ja živim sa iskrenim osmehom… Pogledaj u moje lice… To je lice ljubavi. Ja sam tvoj najvredniji poklon i tako me čuvaj. U ljudskoj prirodi je da nikada nije zadovoljna životom, naše je da naučimo da budemo zadovoljni. Da naučimo da budemo srećni i da se radujemo svemu, svakom trenutku. Jer život ide vrlo brzo mimo nas… Prolazi a da mi to i ne ostimo… Vreme leti, prolazi… Život je prevrtljiv… Čas si gore, čas padaš na dno… Zato nauči da uživaš i da čuvaš ono što vredi. Nauči da živiš sa pretpostavkama i nauči da pustiš dušu da te vodi i da prepozna ono što je važno. Život počinje kada pobediš pakao u sebi. Život počinje, kada pustiš da te ljubav vodi. Otvori vrata svog srca, samo tako ljubav može da uđe… Kroz zatvorena vrata ništa ne izlazi i ništa ne ulazi. Otvori vrata svog srca i pređi sve granice koje te zaustavljaju na putu do tvojih snova. Malo dalje od tebe samog, postoji neko ko te voli… Otvori vrata svog srca i voli i ti.

vrata srca zoja život ljubav

6 thoughts on “Otvori vrata svog srca

Оставите одговор

