Uživaće neko drugi…

Uživaće neko drugi u onome što smo mogli imati mi. Bilo je lepše ono što nije bilo naše. Nisi zalivao svoju baštu… Tuđe cveće je lepše mirisalo… Pokrivala sam se svojim rečima, jer ih nisi razumeo i nisi nas mogao naći u njima. Nisi razumeo ni moju tišinu… Zavodile su te velike stvari… Nisi primećivao svetlost koju su davale sitnice, male stvari oko nas. Moji prsti su ti slali osećaje za koje ne postoje reči. Moja suština i moj sadržaj su uvek bili isti… Nisam se menjala… Hodala sam uzbrdo i gurala tebe ispred sebe a ti me gurao stalno nazad… Idem sada da spavam… Želim ti slatke snove… Uživaće neko drugi u onome što smo mogli imati mi…

4 thoughts on “Uživaće neko drugi…

    • Анонимни каже:

      Nikako neće netko drugi uživati u onome što smo mogli imati mi. Da to zna onaj koji , očito, ne zna, ne bi bio s nekim drugim – jer ga tamo čekaju neke sasvim duge stvari i neka mu budu.

      Свиђа ми се

Оставите одговор

