Ako

Život od nas napravi “male” ili “velike” ljude. Mi biramo šta ćemo postati. Ako pratimo srce i glas duše, ako pratimo talase ljubavi , mi ćemo postati veliki ljudi. Ako znamo razliku između dobra i zla, ako nas iskušenja, razočarenja, bol i rane ne promene, već učine boljima, mi smo veliki ljudi. Ako uvek i samo biramo ljubav iz srca a ne iz interesa, ako su naša dela dobra bez obzira što nas koštaju, mi smo veliki ljudi. Ako pomažemo i dajemo onima kojima je pomoć potrebna, ako pružamo ruku prijateljstva, ne očekujući ništa zauzvrat, mi smo veliki ljudi. Ako su naše odluke mudre i ako ne gazimo i ne ponižavamo druge ljude, mi smo veliki ljudi. Ako živimo mirne i čiste savesti, ako smo berbrižni i nasmejani , uprkos svega, mi smo veliki ljudi. Ako znamo ko smo i koliko vredimo, ako smo svesni prolaznosti života i trudimo se da živimo mirno i pošteno sa svetom oko sebe, mi smo veliki ljudi. Ako naše ruke nisu stisnute u pesnicu i sakrivene u našem džepu, već ih širimo i radujemo se, pružamo i dajemo, mi smo veliki ljudi. Ako smo jednostavni, skromni, dobrodušni, velokog srca, znamo da oprostimo, mi smo veliki ljudi. Sve drugo je postalo malo.

mali veliki ljudi život zoja

Оставите одговор

