Priznajem

Ma kad voliš nekoga ti ga zagrliš sa svim njegovim manam i vrlinama i čvrsto ga držiš. Držiš i nepuštaš. Boriš se da sačuvaš! Mane ne koristiš da povrediš i zadaš bol… Jer to je onda tvoja mana.
Ja sam strastvena žena. Sve što radim je ekstremno… Kad volim, ja volim… Kada ne volim poklanjam ti ekstremnu ravnodušnost. Mogu dati svoju slatkoću a mogu dati i surovu istinu.
Priznajem moje telo je haotično, mozak mi često radi na pola… Duša luta svetovima, srce povređeno i izdano… Sve je po malo kod mene sjebano… Ponekad sam i sama sebi halucinacija… Priznajem.
Pored svih anarhičnih događaja u svom životu ja i dalje znam šta je važno. Znam šta je moralno. Znam šta znači stajati iza svoje reči! I ne treba mi ničija potvrda o mojoj vrednosti. Da, ja sam mudra. Da, ja sam glupa. Da, ja sam pametna. Da, ja sam luda. Da, sve to i još mnogo toga sam ja! I da, ja nikada ne izdajem svoje prijatelje i voljene. Ja uprkos svemu stojim i ostajem uz njih!
priznajem duša telo srce sjebano haos zoja život
4 thoughts on “Priznajem

  1. Uprkos svemu tome, vladate sa sobom i znate zaštititi one koje volite i stati iza njih… ps… Onaj Bujke, se obrukao pred svojim zaposlenim i nije ih uzeo u zaštitu, ćutao je kao „pi…“ dok je AV ispirao usta sa njegovim izvršiocima uzduž i popreko.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

