Samo sebe, sa sobom moram da nosim

Tvrdoglava… Ja sam tvrdoglavo tvrdoglava… Za svoj san, spremna sam da jurim… Ako vredi… I spremna da ga pustim… Ako on više ne pripada meni… Prokleto jaka i prokleto osetljiva… Ne menjam se, da zadovoljim druge… Možeš me voleti i možeš milovati moju nesigurnost… Ako me voliš, bićeš pored mene… A ja idealista, dajem ti dušu u zamenu za malo… Ja sam ja… Ja volim kao niko… Ako me voliš, tvoj dar neka bude, da mi ostaviš mene… Nije sreća tamo negde… Ne ide to tako… U nama je… Gde god da kreneš, sa sobom moraš da nosiš sebe… Tvrdoglavo tvrdoglava, ne pristajem na manje… Za svoj san, mogu sve da dam… Ako vredi… Samo sebe, sa sobom moram da nosim…

sebe sa sobom nosim zoja život

Оставите одговор

