Nada

Ja živim nadu… Ja udišem nadu u malim gutljajima. Verujem i očekujem da će sve čemu se nadam, biti i ostvareno. Ja sam hodajuća nada. Jasno vidim sve što zamislim i hodam mostom koji sam ja izgradila za sebe i svoje snove. Moja nada je moja vodilja. Ja verujem. Od prvog zraka sunca, do poslednje zvezde ja se nadam i verujem u sebe. Znam ko sam.

Vi mislite ako sam vam pokazala svoje slabosti, da sam slaba? Grešite… O, kako grešite… Slabosti mogu da pokažu samo jaki ljudi… Ljudi koji veruju u sebe. Ja imam snage za novi dan, za novo sutra… U meni uvek postoji nada. I uvek imam šta da dam. Grlim vas u snu… Budna mislim na vas. Šaljem vam svoje najlepše misli i želje. Zaboravljam sve loše od juče i radujem se onom novom i lepom što me čeka danas. Jer ja živim nadu.. Nadu u dobro, u sreću…

juče danas sutra nada zoja život

2 thoughts on “Nada

Оставите одговор

