Poljubac ljubavi

Da me bude poljupci… Da vreme gubim u poljupcima… Da ljubim srcem… Da me ljubi srce… Da ljubim u snovima. Da maštam o poljupcima. Poljupcima nežnosti… Poljupcima koji stvaraju bliskost. Poljupci koji me pokrivaju u hladnim noćima. Poljupci koji mi vraćaju osmeh u tužnim danima. Poljubac koji mi stavlja osmeh i širi taj osmeh dalje… Osmeh koji stvara nove i nove osmehe. Poljubac koji pravi zbrku od emocija i lepote. Poljubac ljubavi, koji ruši sve. Verujem da nam svima to treba. Verujem da čovečanstvu treba jedan veliki poljubac ljubavi. Poljubac koji će probuditi ljude. Poljubac, koji će razbistriti sve one umove, koji misle da su genijalni. Poljubac, koji će nam reći da nismo savršeni ali smo baš taman, kako treba. Poljubac, koji će ispraviti sve greške ovog sveta. Ja hoću poljubac, koji briše sve što je razumno… Hoću poljubac koji mojim glupostima daje smisao. Poljubac koji veliča moju budalastost. Poljubac, koji me odvlači od sveta i realnosti. To ja hoću! Nije mi bitno ništa drugo… Bitno je ono što ostaje u mom sećanju, za ceo život. Poljubac ljubavi.

poljubac-ljubavi-zoja-zivot

2 thoughts on “Poljubac ljubavi

Оставите одговор

